[Forum] Vedr Stofanet

From: Svend Erik Venstrup <svenderikv@vip.cybercity.dk>
Date: Sun Jan 23 2000 - 16:00:36 CET

tak til alle der har hjulpet mig indtil nu

Problemet er nu at det ikke er muligt for mig at finde hvor
det er muligt at kontrolere at mit netkort er rigtigt
konfigureret?

i hvilken file er konfigureringen gemt ,
er det muligt at konfigurere fra X window,
hvorledes startes det program som kan hjælpe med at
konfigurerer,

>Kasper skrev:
>Du skal ikke bruge mere tid på at ringe til stofa-hotline de vil alligevel
>ikke hjælpe dig med opsætningen under linux.

det er desvere rigtigt

> Stofa´s svar til mig
>Vi har ikke en vejledning til Linux da det stadig er meget få personer der
>bruger dette operativ system.

>Hvad er problemet? og har du kigget på FAQ for opsætning af netværk under
>linux.

deres FAQ har jeg ikke adgang til da jeg ikke er logget på
via stofanet, og derfor ikke kan bruge mit Stofa Password,
hm. ja en elegant løsning..

svenne
(-;>/
A´smile