[Forum] De rutinerede trækkes ned i skidtet af tåbelige spørgsmål...

From: Tommy Mogensen <tommy@mail1.stofanet.dk>
Date: Fri Jan 21 2000 - 09:47:59 CET

Hej AALUG

Jeg vil gerne give mit besyv med.

Jeg har en redhat 6.1 maskine og en Eizo T563-T. Gennem Xf86config har
jeg manuelt indtastet scannerfrekvenser. Gfx-kortet er i740, som er
understøttet af den Xfree, der følger med. Når jeg starter X er billedet
helt kvadratisk i venstre side af skærmen, opløsningen er vel nærmest
768x768 :o) Gnome, Mus, farver og det hele kører perfekt. Jeg har en
win98 maskine, der kører gennem RGB-indgangen på skærmen, som ikke laver
fejlen, ligesom den heller ikke kommer når man kører fra linux-prompten,
inden X er startet.

Har nogen oplevet noget lignene eller har nogen evt. en ide om, hvad kan
være galt?

På forhånd tak.

/tommy mogensen