[Forum] Find switches (Was apache)

From: Keld Laursen <kl@mse-dk.com>
Date: Fri Jan 21 2000 - 08:13:46 CET

> Det goer du faktisk, ihvertfald paa Redhat siden Redhat 5.0.

Der kan man bare se. Jeg kender UNIX fra "gamle dage", så jeg har bare
inkluderet den altid når jeg skulle finde filer.

> Det er sikkert misvisende, for da jeg skulle haelpe en gut med at finde
> en fil paa en Sun maskine, og benyttede 'find' uden '-print' fik vi
> intet output.
>
> Naa, men bruger du '-print' virker det ihvertfald alle steder

RH folkene har sikkert indset at -print var den mest brugte, og glemte,
switch på find, så de lavede den default. Hvad gør man så, hvis man ikke har
brug for output? "find --print"?

Hvis jeg en gang får tid til at sætte det linux system op, som jeg har
fablet om i flere år snart, så kunne det være at jeg fik indsigt, som fik
mig til at udtale mig mindre kategorisk.

Keld Laursen