SV: [Forum] floppy . ..

From: Johannesen,Bjarke BZJ <bzj@kmd.dk>
Date: Thu Jan 20 2000 - 12:45:16 CET

Hej

Jeg syntes at det skal være alles ret til at stille spm. til alle på forum.
Hvis folk så ikke mener at et spm. er noget for dem, kan de bare lade være
med at svarre på det.

Mvh Bjarke

Bjarke Johannesen
Home Email: croix@post10.tele.dk Work Email: bzj@kmd.dk
Work phone: +45 4460-1000 Or call direct on: +45 4460-7347
AALUG homepage --- http://aalug.dk