Sv: [Forum] floppy . ..

From: Troels Thomsen <tpilt@worldonline.dk>
Date: Thu Jan 20 2000 - 12:30:30 CET

Nu skrev jeg faktisk selv : (hvis overhovedet noget?)

Jeg foreslår at vi urutinerede, der godt ved det selv, skriver "nybegynder"
som det første i subj. Så kan BZJ og ligesindede sætte os i deres
mailfilter. Jeg synes det er helt rimeligt at folk af den kaliber ikke skal
trækkes ned i skidtet af sådan et tåbeligt spørgsmål.

Godt ord igen.

tpt