Re: [Forum] Jeres CD

From: Lars Thygesen <lt@nospam.dk>
Date: Wed Jan 19 2000 - 23:42:54 CET

Davs...

Vi var lige nogen stykker der hærgede Bjarke's maskine sidste aften med Mandrake 7...og det så godt nok vældigt interessant ud, det var ihvertfald en meget brugervenlig installation (medmindre man hedder Bjarke og har en hemmelig mani med at klikke på alt hvad der ligner en pixel). Så det kan varmt anbefales at kaste sig i krig med den...Nu fik vi dog ikke prøvet meget mere til den end bare lige at installere den, og så lige starte noget X osv, så jeg ved ikke hvordan den er i daglig vedligehold, men det virkede som noget gennemtænkt stads...

Har ikke selv lige en ISO liggende, men mon ikke der skulle dukke en enkelt kopi eller 2 op af den til næste møde?

---
Lars Thygesen, Denmark
email: thygesen@image.dk