[Forum] RE: [Forum] installationsvejledning for STOFANET på Linux

From: Kasper Kamp Simonsen <kks@linux.hs.dk>
Date: Mon Jan 17 2000 - 18:31:48 CET

send mig venligst en installationsvejledning således jeg
selv kan installere stofanet på min maskine mit kontonummer er

Nu kommer det jo meget am på hvordan du vil "installer" stofanet på din
maskine.

Men det første du skal gører er at installer netkortet. Når du har
installeret det (og du har testet at det virker), så skal du overveje
hvordan du kunne tænke dig at connecte. Du kan sætte diald op til at lave
åbne for forbindelse på forskellige måder, eller du kan vælge at åbne
forbindelsen manuelt, eller du kan finde på en helt 3. måde.

Din linuxbox er det en stand-alone eller står den i et netværk?
Er det kun den der skal kunne komme på nettet eller skal den fungerer som
gateway?

jeg har prøvet at få kontakt med Stofanet Support, der er
ikke lykkedes
er der en eller anden guru der vil hjælpe

Du skal ikke bruge mere tid på at ringe til stofa-hotline de vil alligevel
ikke hjælpe dig med opsætningen under linux.

~~
/Kasper