[Forum] PHP installation på Apache

From: Thomas Greve Kristensen <hh99-213@uv.silkehs.dk>
Date: Wed Jan 12 2000 - 22:06:52 CET

Hej!

Jeg sidder lige og skal til at installere php3 på en apache server, men er rendt ind i et pinligt problem... jeg kan simpelthen ikke finde apache bibilioteket... flovt!
Jeg skulle gerne have slukket den ned, have compilet php og apachen og startet det hele igen, men hvordan stopper jeg den?
Er der nogen der lige kan huske hvor redhat 5.2 (tror jeg det er) som standard installere apache hvis det er distrubationen fra SSLUG?

På forhånd tak, håber i kan bære over med det lidt flvoe spørgsmål...

Mvh.

Thomas G. Kristensen