SV: [Forum] kernel problem

From: Johannesen,Bjarke BZJ <bzj@kmd.dk>
Date: Wed Jan 12 2000 - 14:35:59 CET

Hej

Det har ikke noget at gøre med hvordan du kompilere... Hvis du får 03:47 så
er det fordi du ikke inkludere den drivere som har major nummer 03. Dvs.
noget enhanced-ide...

normalt skal man også kopiere system.map over til /boot kataloget.

Mvh Bjarke

Bjarke Johannesen
Home Email: croix@post10.tele.dk Work Email: bzj@kmd.dk
Work phone: +45 4460-1000 Or call direct on: +45 4460-7347
AALUG homepage --- http://aalug.dk