[Forum] VS: [Kerne] Linux/*BSD konference - deadline torsdag 13/1

From: Johannesen,Bjarke BZJ <bzj@kmd.dk>
Date: Tue Jan 11 2000 - 11:09:28 CET

hej

under er et brev fra Peter Toft om fordrags holdere på LinuxForum 2000, som
afholdes den 4/3 - 2000.

Så hvis du brænder for at afholde et fordrag der, så har du nu 2 dage til at
tilmelde dig (meget kort tid, ja...).

AALUG vil igen i år afholde en tur derover (tror jeg nok =) )...

Mvh Bjarke

Bjarke Johannesen
Home Email: croix@post10.tele.dk Work Email: bzj@kmd.dk
Work phone: +45 4460-1000 Or call direct on: +45 4460-7347
AALUG homepage --- http://aalug.dk