SV: [Forum] kernel problem

From: Johannesen,Bjarke BZJ <bzj@kmd.dk>
Date: Tue Jan 11 2000 - 09:05:50 CET

hej

når man får en kernel panic på et major nummer 3, så plejer det at være
fordi ens enhanced ide, eller hvad man nu bruger af harddisk drivere ikke er
statisk i kernen. Ingen ide driver, ingen sjov...

Mvh Bjarke

Bjarke Johannesen
Home Email: croix@post10.tele.dk Work Email: bzj@kmd.dk
Work phone: +45 4460-1000 Or call direct on: +45 4460-7347
AALUG homepage --- http://aalug.dk