Re: [Forum] Ny computer hvad skal jeg købe.

From: Svend Erik Venstrup -Nielsen <venstrup@mail1.stofanet.dk>
Date: Mon Oct 18 1999 - 17:27:35 CEST

Mikkel Mastrup Jensen wrote:

> På en eller anden LUG's mailingliste var der lige en som fortalte at hans
> GeForce grafikkort (som vist nok er fra NVADIA) virkede skønt med RedHat 6.2
>
> Mikkel

[ snip ]

> --
> AaLUG Forum liste - Forum@aalug.dk

Hej mikkel

jeg tror der er et par links du kan bruge , de er fundet på følgende måde
på denne søgemaskine

http://www.aeiwi.com/

søger du først på "linux" der efter på "hardware"
du får da 349 hits, der er jo til at overse
hardware, linux (249)
jeg tror at et par af de mere fornuftige er

http://www.linux-mandrake.com/lothar/
http://linuxlinks.com/Kernel/
http://www.xlaboratory.com/
http://www.linuxarchives.com/

der er også en offisiel side, den kan jeg ikke huske navnet på

god vind mikkel

hilsen svend ( Svenne)