Re: [Forum] SuSE vs. RedHat

From: Svend Erik Venstrup - Nielsen <venstrup@mail1.stofanet.dk>
Date: Thu Jan 01 1998 - 18:32:52 CET

"Thomas G. Kristensen" wrote:

> Hej alle
>
> Hvorfor er det lige at RedHat åbenbart er så udbredt her omkring? Hvorfor er
> det egentligt ikke SuSE? Jeg har hørt at SuSE er langt stabilerer og smarterer,
> så det unre mig lidt.
>
> Køre SuSE rpm?
> Hvad synes du bedst om af de to?
>
> --
> Mvh.
>
> Thomas G. Kristensen
>
> @: thomas.gk@get2net.dk

Hvis du har lyst til at prøve "SuSE Linux 7.0 Live Evaluation"
er den at købe sammen med "Alt om Data November 2000" inklusive
blad m.v. Den kører fra CD - skiven, så der for lidt langsomt, man den virker
godt.
Men jeg skifter ikke, Andreas Bach Aaen skrev lidt om det for noget siden,
det mener jeg er rigtigt, altså de er lidt hurtigere ude hos RH end de andre
større
distrubutører.
Om de kører RPM - pakning ved jeg ikke, der må andre svare.