Re: [Embedded] Studiegruppe om Embedded Unix

From: Henrik Brix Andersen <brix_at_aauug.dk>
Date: Tue, 2 Oct 2007 22:25:07 +0200

Hej

Tak for et hyggeligt og uformelt møde i aften - spændende at høre om
hvad folk går og pusler med...

Næste studiegruppemøde bliver som nævnt på falderebet tirsdag
d. 6. november, samme klokkeslet og lokation :)

On Tue, Sep 25, 2007 at 07:18:20PM +0200, Henrik Brix Andersen wrote:
> Om ikke andet har jeg da en Linksys WRT54G router, som der blev
> snakket om på sidste møde, jeg kan snuppe med - hvis nogen gerne vil
> lege lidt med sådan en dims.

Her er, som lovet, et link til beskrivelsen af det lille print med to
TTL<=>RS-232 level-converters, som jeg havde koblet på min Linksys
WRT54G:

    http://blog.brixandersen.dk/?p=62

Mvh
Brix