[Embedded] Studiegruppe om Embedded Unix

From: Henrik Brix Andersen <brix_at_aauug.dk>
Date: Tue, 25 Sep 2007 19:18:20 +0200

Hej

... og tak for sidst :)

Husk at næste studiegruppe-møde omkring Embedded Unix finder sted om
en uge, tirsdag d. 2. oktober. Lige som sidst mødes vi i Prosas
lokaler i kælderen på Møllegade.

Er der nogen, der har nogle forslag til hvad vi skal beskæftige os med
på tirsdag? Ting, der skal diskuteres, afprøves, skilles ad i atomer
eller lignende? ;)

Om ikke andet har jeg da en Linksys WRT54G router, som der blev
snakket om på sidste møde, jeg kan snuppe med - hvis nogen gerne vil
lege lidt med sådan en dims.

Mvh
Brix

--