Re: [Embedded] Forslag til foredrag

From: Kasper Dupont <kasperd@daimi.au.dk>
Date: Wed Oct 12 2005 - 14:01:35 CEST

On 12/10/05 13.54, Rasmus Rohde wrote:

> Mht. til tid kan du så ikke komme med nogle forslag? Jeg ikke lige har nogen
> idé om hvornår sådan noget plejer at foregå.
>
> Og hvor vil det i givet fald blive henne?

Vores foredrag plejer at foregå på en hverdagsaften fra 19:00
til 21-22 stykker. Og et auditorie i Ny Munkegade er et muligt
bud på et sted, det har vist været tilfældet de sidste 4-5
gange.

Vi har arrangementer nok til resten af 2005, så de foredrag vi
går i gang med at planlægge nu kommer til at foregå i løbet af
2006.

--
Kasper Dupont
Note to self: Don't try to allocate