RE: [Embedded] Forslag til foredrag

From: Rasmus Rohde <rur@terma.com>
Date: Wed Oct 12 2005 - 13:54:44 CEST

> den pæneste
> Det kunne være interessant at høre om - er du/I friske på at
> holde et foredrag om dette? Hvis ja, hvornår?
Jo - det kan vi nok godt finde ud af.

Samme koncept kan også bruges til at lave en driver til Nokia 3310 LCD, så
det kunne man jo også lige vende.

Mht. til tid kan du så ikke komme med nogle forslag? Jeg ikke lige har nogen
idé om hvornår sådan noget plejer at foregå.

Og hvor vil det i givet fald blive henne?