Re: [Embedded] Forslag til foredrag

From: Jens Rohde <jens@rohde.dk>
Date: Wed Oct 12 2005 - 08:21:38 CEST

Hej

> * Unix på Soekris hardware (Søren Kristensen?)

Se det kunne jo være et hit. Selveste Mr. Soekris.

> * Linux In A Box (LIAB?)

De plejer at holde nogen rigtig spændende foredrag, og har for vane at
medbringe HW man kan pille ved. Så det vil også være et hit.

> * OpenWRT/Chillispot (Kristian Kallenberg?)
> * GNU/Linux på ARM-platformen (?)
> * Udvikling til AVR-microcontrollere under Linux

Dem kender jeg ikke rigtig noget til, men er da klart nysgerrig.

> Jeg håber at vi kan få i det mindste et par af ovenstående foredrag
> realiseret i vinteren/foråret

Jeg holder blyant og kalender klar. Så kan kryset sættes i en fart :)

> - men det kunne jo være lækkert, hvis
> andre havde flere, måske bedre, ideer til foredrag/foredragsholdere.

Et foredrag om m0n0wall? - Det må da siges at være embedded når det er
bedst. Og de baserer sig på FreeBSD 4.x.

/Jens

--
Jeg arbejder for at leve og lever for at spille
 - Gunner Friis