[Embedded] Forslag til foredrag

From: Henrik Brix Andersen <brix@aauug.dk>
Date: Tue Oct 11 2005 - 20:37:22 CEST

Hej embedded :)

Vi er i bestyrelsen så småt ved at komme op i omdrejninger efter en
lidt lang sommerferie, og jeg er i den forbindelse ved at sammensætte
en liste over mulige foredragsholdere inden for emnet "Unix-lignende
operativsystemer og indlejrede systemer".

I den forbindelse vil jeg gerne høre jeres ønsker og forslag. Hvad
kunne I tænke jer at høre om? Kender I nogen, der kan afholde
relevante foredrag? Brænder du selv for at afholde et foredrag om dit
seneste embedded-projekt?

Indtil videre er min liste noget sparsom, og jeg har endnu ikke
kontaktet de nævnte personer for at høre om de er interesserede i at
afholde foredrag:

* Unix på Soekris hardware (Søren Kristensen?)
* Linux In A Box (LIAB?)
* OpenWRT/Chillispot (Kristian Kallenberg?)
* GNU/Linux på ARM-platformen (?)
* Udvikling til AVR-microcontrollere under Linux
* ...

Jeg håber at vi kan få i det mindste et par af ovenstående foredrag
realiseret i vinteren/foråret - men det kunne jo være lækkert, hvis
andre havde flere, måske bedre, ideer til foredrag/foredragsholdere.

Mvh
Brix

--
Henrik Brix Andersen <brix@aauug.dk>