[Announce] I gang med Linux

From: Kasper Kamp Simonsen <kasperks@it.dk>
Date: Sun Feb 16 2003 - 20:56:58 CET

Vi vil i foråret og sommeren afholde en række fordrag som vi kalder "igang
med Linux".

Vi starter tirsdag d. 18 med fordrag
"Introduktion/historie/informationssøgning/installation"

Hvad er Linux?
Hvordan startede det?
Hvordan installerer jeg Linux på min computer?
Hvor kan jeg få hjælp?

Vi vil gennemgå lidt af historien bag Linux, vise hvordan man installerer
Red Hat Linux 8.0 på en arbejdsstation og komme med gode råd om
informationssøgning.

Fordragsholdere : Jens Rohde og Henrik Brix Andersen

Sted : Amtscentret for undervisning, Nørre Alle 31, 8000 Aarhus C

Tid : 19:00 - 22:00

Se www.aalug.dk for at finde datoer for de næste fordrag i rækken

/Kasper