[Announce] Duel mellem Windows 2000 Server og Linux Server

From: Henrik Brix Andersen <brix@gimp.org>
Date: Mon Nov 11 2002 - 11:44:22 CET

Hej,

Vi har modtaget følgende invitation fra Claus Sørensen på vegne af
PROSA:

Lørdag den 16. november 2002 kl. 10.00 - 17.00 på IT-Akademiet,
Sønderhøj
46, 8260 Viby J afholder PROSA arrangementet:

    Duel mellem Windows 2000 Server og Linux Server

Programmet:

10.05 Velkomst samt præsentation af dagen!
10.10 Duel mellem Windows 2000 server og Linux server
      Oplægsholder på Windows server: Ulrich Berskov
      Oplægsholder på Linux Server:Torben Sjørman Sørensen
12.00 Frokost og udstilling
13.30 Openoffice.org v/Claus Sørensen
14.30 Kaffepause
14.45 Xwin32 v/Morten Pilekær
15.55 Sun Cobalt v/Bent Larsen
17.00 Afslutning

Husk at invitere og få tilmeldt dine venner, så de også kan få at se og
høre forskellen på Windows og Linux. Der vil være
OpenOffice.org-cdrommer
for både Windows og Linux til alle tilmeldte.

Arrangementet er gratis og tilmelding skal ske på arrangementets
hjemmeside, hvor der også kan hentes yderligere oplysninger:

http://www.prosa.dk/Kurser/Kurser_og_foredrag/Kalenderen/15november2002-linux-windows.shtml

Jeg sender denne invitation på foranledning af PROSA (og fordi jeg er en
af foredragsholderne).

De herligste hilsner

--
Claus Sørensen                  Befri dit kontor med en åben pakke
Skandinavisk kontaktperson     OOo OOo OOo OOo OOo OOo OOo OOo OOo