[Announce] Fællestur til LinuxForum

From: Jesper R. Meyer <jrm@stofanet.dk>
Date: Wed Feb 23 2000 - 13:14:53 CET

Interessen for en tur til SSLUGs konference LinuxForum 2000 har været
moderart ind til videre, dvs. der bliver sandsynligvis tale om en tur
med DSB.

Hvis der stadig sidder nogle stykker og overvejer om de skal med. vil
jeg gerne vide det inden i morgen aften.

Hvis du vil med men endnu ikke har givet dig til kende, så send en mail
til jrm@aalug.dk *inden* torsdag d. 24/2 kl. 20.

Nedenfor har jeg opstillet et lille regnestykke for turen som det ser ud
nu. Hvis jeg modtager mail fra yderligere 25-30 interesserede er der
grundlag for at leje en bus og turen vil blive lidt billigere...

Med DSB skal vi afsted fra Århus banegård kl. 5:53 lørdag d. 4. marts og
vi er tilbage i Århus om aftenen kl. 01:08.
DSB skal ha' kr. 160,- pr. vej + vi skal købe en pladsbillet når vi
rejser som en gruppe, dvs. turen kommer til at koste:

Billet til DSB tur/retur kr. 320,-
Entre til LinuxForum kr. 80,-
Pladsbillet kr. 7,50
I alt kr. 407,50